Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat je nog vragen hebt, hieronder beantwoorden we de veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een WhatsApp bericht via de knop onderaan de pagina.

De prijs is afhankelijk van het aantal spullen dat je wilt stallen, des te meer je bij ons opslaat des te goedkoper de prijs per product wordt. Je kan op onze producten pagina de prijzen zien per product. Bovenop de prijs per product wordt er nog een bedrag gerekend voor het ophalen/brengen van de spullen. Hoe hoger je totaalbedrag des te lager het bedrag voor het ophalen/brengen.

Ben je nog geen klant dan moet je eerst bestellen. Na het betalen van de bestelling kan je op de bedankpagina een afspraak maken. Mocht je nog niet weten wanneer we langs kunnen komen, geen probleem. Je krijgt ook een mail met een link waarmee je altijd nog een afspraak kan maken.

Ben je al wel klant, dan kan je inloggen in je account en dan via de knop maak afspraak een afspraak maken.

Logisch dat je, je spullen ook weer nodig hebt. Gelukkig kan je makkelijk een afspraak maken via je account om je spullen weer thuisbezorgd te krijgen. Vergeet niet om ook weer een ophaalafspraak te maken als de spullen weer weg kunnen. Zo blijft het huis lekker opgeruimd!

Wees gerust we komen er altijd uit, neem contact met ons op via het WhatsApp en dan gaan we alles in orde maken.

Wij staan ingeschreven bij de KvK en zijn verzekerd tegen schade. Dus mocht er onverhoopt iets gebeuren dan kunnen wij u altijd tegemoet komen.